Getting My چه دارویی برای بیماری زونا خوب است To Work

Wiki Article

افزایش مخالفت آمریکایی‌ها با جنگ در غزه؛ استعفا در وزارت خارجه در اعتراض به حمایت نظامی از اسرائيل

● دلیل اینکه چرا زونا در برخی افراد ایجاد می‌شود؛ اما در برخی دیگر نه نامشخص است. در افراد مسن به دلیل ایمنی کمتر در برابر عفونت‌ها شایع‌تر است.

اگر سیستم ایمنی شما ضعیف است و علائم این بیماری را دارید هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنید. در حال حاضر، پیشگیری قطعی برای این بیماری وجود ندارد اما تشخیص و درمان زودهنگام باعث می شود طول درمان شما کوتاه تر شده و رنج و درد و سختی کمتری را متحمل شوید.

درمان درد (نورالژی) بعد از زونا معمولاً کار مشکلی است، اما اقدامات زیر ممکن است در جهت تسکین این عارضه مؤثر باشد:

● پس از چند روز، بثورات قرمز یا تاول ممکن است ایجاد شوند. برخی از افراد درد را هم تجربه می‌کنند، اما جوش نمی‌زنند.

دست‌کم نورا به بیمارستان رسیده است. اغلب بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه که تصور می‌شود شدیدا نیازمندند، این امکان را نخواهند داشت.

همچنین افرادی که قبلاً دچار بیماری زونا شده‌اند، بسیار به ندرت باز هم به این بیماری مبتلا می‌شوند، در واقع شانس ابتلای مجدد به این بیماری فقط در حدود ۱% است.

معمولاً درد به عنوان اولین نشانه بیماری زونا شناخته می‌شود که در اثر درگیر شدن یک یا چند مورد از عصب‌های حسی ایجاد می‌شود و می‌تواند خفیف تا شدید باشد. همچنین درد ناشی از زونا ممکن است فقط در یک نقطه و یا به طور گسترده در ناحیه‌ای از پوست، احساس شود.

آسیکلوویر( زوویراکس)-فامسیکلوویر-والاسیکلوویر (والترکس)

دانش‌آموز محجبه در فرانسه به خاطر تهمت دروغ به مدیر مدرسه تحت پیگرد قرار می‌گیرد

سال ۱۳۹۶ با هدف ساده‌سازی مفاهیم تخصصی پزشکی، سلامتی و زیبایی، مجله دکتردکتر را راه‌اندازی کردیم.

تخصص درمان زونا چیست و چه کسی آن را درمان می‌کند؟ برای درمان زونا باید به متخصص عفونی مراجعه کنید.

نیروی دریایی آمریکایی همچنین در حال اعزام یک ناوتیپ مهندسی به آن سوی اقیانوس اطلس است تا یک اسکله موقت برای کمک‌ها از طریق دریا بسازد.

● زونا می‌تواند بر روی باسن هم ظاهر شود. زونا معمولاً فقط یک طرف بدن را بیماری زونا عصبی درگیر می‌کند، بنابراین ممکن است در یک باسن بثورات یا زخم‌های پوستی داشته باشید؛ اما در سمت دیگر نه.

Report this wiki page